Mål – Begynne å trene – Delta i 10 km eller en maraton


Ta vare på seg selv – Gi deg selv en livsgave i form av heftige mål – livsoverskudd – GLEDE.

Mål – Begynne å trene – Delta i 10 km eller en maraton.

 

Tre måneder. Hva kan vi endre på tre måneder?

Uendelig mye – om vi vil.

Gjennomføringsevne

 

 

DU har alle de ressurser DU trenger for å nå DINE mål. Det er ingen mennesker uten ressurser, kun sinnstilstander uten ressurser.

 

Tre måneder – Et hav av tid og muligheter

Tips som passer deg som skal begynne å trene.

Ta vare på seg selv – Gi deg selv en livsgave i form av heftige mål, overskudd og glede!

 

For deg som nå har bestemt deg for å «starte» med trening:

START TRENINGEN HVOR DU TAR UTGANGSPUNKT I DIN «FORM & FORMER» MOT DIN MÅLLINJE – DITT MÅL.  TREN DEG OPP TIL ET OVERSKUDD I INNGANGEN TIL MØRKETIDEN. HVER HALVTIME MED AKTIVITET ER EN INVESTERING I ET BEDRE LIV MENTALT OG FYSISK.

For alle er det viktig å gjøre følgende:

Bruk tid på å skriv ned DINE mål, det er DU som bestemmer i DITT mål.

Gå gjennom følgende punkter og besvar dem for DEG SELV, vær ærlig og positiv i svarene. Hva ønsker DU å oppnå, med DITT mål?

Beskriv ditt mål.

Når DU setter deg et mål, er det viktig at det for DEG er et klart og realistisk mål.

Er DITT mål rett for DEG og at DU virkelig kjenner er attraktivt å jobbe mot!

Forestill deg at du har nådd ditt mål, legg merke til det du ser rundt deg, det du hører og hvordan det føles. Hvis målet oppleves som noe du virkelig har lyst til å oppleve, kjenner du at hele DEG roper å komme over mållinjen. Da kan du være sikker på at DU har funnet ditt MÅL.

Finn realistiske delmål, for å nå DITT mål.

Det kan blant annet være; datoer for å gå eller jogge en kilometer, å leke med barna, vandre 3 kilometer eller løpe en havmaraton.

Sett av dato, for når målet skal være gjennomført.

Tenk gjennom de svarene du har gitt deg selv. Vurder hvilken positiv og negativ konsekvens dette får for deg å trene frem til DITT mål.

Er dine delmål og mål forenelig med ditt liv. Passer det i forhold til de rundt deg?

Det aller viktigste er at DU er villig til å ta både de positive og de negative konsekvensene ved å nå DITT mål?

Før DU finner frem joggeskoene vil jeg at du skal se for deg DITT MÅL og spørre DEG selv:

1.     Hva skjer når jeg når mitt mål?

2.     Hva skjer ikke når jeg når mitt mål?

3.     Hva skjer hvis jeg ikke når mitt mål?

4.     Hva skjer ikke hvis jeg ikke når mitt  mål?

Kjenner DU den gode følelsen i kroppen og spenningen og nysgjerrigheten etter å sette i gang, så har du valgt DITT rette mål. Et mål som kan bli morgendagens delmål i et aktivt liv.

Tilpass DINE delmål og mål slik at det blir et positivt drivstoff på veien mot DINE MÅLLINJER.

Velkommen til en spennende prosess mot DIN mållinje.

Ønsker at du velger en aktiv, spennende og  helg!

Vibeke & Aage

FemiRUN & GUTTA@løper

#FemiRUN #GUTTAløper #ArconNorway #CraftSportswearNOR

NB! Er du med i FB gruppenene GUTTA@løper eller FemiRUN får du 40% på all handel på CRAFT.no Ta kontakt for å få rabattkoden.
vibeke@femiroma.no
FemiRUN kvinner får 20% på Femarelle / Arcon. Ta kontakt for å få rabattkoden.
vibeke@femiroma.no

 

Vakker vandring i Toscanas natur, historie, mat & vin 23.-30. oktober (7 netter) Påmelding, les mer: Klikk her

 

Velkommen til å vandre, løpe og nyte en fransk høst! Marathon du Beaujolais. Bli med til hjertet av Bourgogne. Du kan velge mellom distansene: 5 km, 13 km, halvmaraton eller maraton.  Vi skal bo i byen Villefranche sur Saone, som ligger i det vakre vinområdet, med sitt kuperte terreng, grønne sletter, åkrer og siloer, som er perfekt for oss som liker å vandre eller løp. Les mer: Klikk her 

 

Velkommen til FemiRUNs Facebookgruppe : FemiRUN -FemiROMA

Velkommen til Facebookgruppen: GUTTA@løper

Trenger du å bli inspirert og motivert til å trene
deg opp til å nå dine mål, takle motgang og skape et overskudd og livsglede?

FEMIROMA TIL FEMIRUN
FORFATTER: VIBEKE BJERG

BOKEN INNEHOLDER TRENINGSPROGRAM MED TRE UTVIKLINGSNIVÅER:
– På vei ut av sofaen
– På vei mot løperytmen
– På vei mot maraton.

KR 119
Link: https://pregomobile.no/produkt/femiroma/