Mandag 30.01.17

Forrige uke ble det totalt 4,1 mil med vandring ? Og en god del sykling på Sven. Denne uken skal det bli mer ?

Skal også tenke mer på kosthold, mindre karbohydrater til middag ved å kutte potet, pasta og ris, samt mer frukt og ikke minst vann ? Jeg har tidligere vært veldig flink med riktig mat, så det skal gå greit ?

I dag byttet jeg ut brødskiver med knekkebrød, samt 1/2 liter vann på morgenen. Havregryn med vann til lunsj, kun gulrøtter og salat som tilbehør til middag, og 1/2 liter vann. En frukt ble det i dag. Litt sulten, men det har jeg veldig godt av ?? Blir bra å komme tilbake til riktig mat og ikke sjokolade (som jeg har sagt nei til i dag når jeg fikk tilbud).

Nå er det ny uke med nye muligheter, og treningen startet 05.40 fra Brynseng til Bislett  – morgentrening med Vibeke ??❤ HERLIG ❤ 6 km ble det, så innom SATS på Bislett for dusj før jobb.

Morgenvandring mandag

Tirsdag 31.01.17

Morgentrening gjennomført ? Først gåtur fra Brynseng til Bislett – 6,1 km, med snittfart på 5,3 km.

Så 30 min på tredemølle på SATS, med fart 6 km hele tiden , og det ble 3 km. I dag gikk jeg uten å holde meg fast, lot  armer svinge, og det gikk bra ❤ Jeg ramlet ikke av mølla ?
Nå gjenstår det å prøve jogging på mølla, det kommer ?

Totalt 9,1 km så langt i dag ??? Føles godt ❤ Mr Kondis er begynt å titte frem, trening og røykeslutt gir endelig resultater ❤ Klapp på skulderen til meg – 5 mnd i morgen siden siste giftpinne ??❤

Stress på jobben med aksjonæroppgaver gjorde at jeg måtte sitte lengre på jobb, og kveldstur rundt Østensjøvannet utgikk. MEN litt ekstra gåing ble det likevel, gikk 2,1 km til t banen i stedet for å ta bussen ? Snittfart 5,3 km.
Så da ble det 11,2 km i dag ???

Jeg jobber videre med maten for å kunne yte max og selvfølgelig belønning med vektreduksjon (har 7-8 kg for mye). Det går veldig bra, liker jo knekkebrød, grønnsaker, salat og frukt ?? Og vann.

I dag lurte min mann på om jeg var sulten når jeg var ferdig på jobb  – ja sulten som en ulv – så ulvemat fikk jeg ?

Gryte med karbonadedeig og masse grønnsaker, toppet med god salat – god ulvemat ???❤

Gryte med karbonadedeig og masse grønnsaker, toppet med god salat  – god ulvemat ???❤

Loggistikkplanlegging må til når man kommer hjem på kvelden, og skal avgårde 5.15 neste dag, i treningstøy og ullundertøy ? Skift  (vanlige klær), toalettsaker og håndkle må være med, og tørt igjen til i morgen tidlig ?

Sekken pakkes på kvelden

Tørking med vifte

Onsdag 01.02.17

Februar og vi går mot lysere tider  – herlig ? Men så langt en mild vinter, pluss 1 grad i dag.

Opp 4.05 i dag også, klar for ny morgentrening. 50 tåhev mens jeg ventet på t banen ? Lenge siden jeg har tatt tåhev, har glemt det ?

Morgentur med Vibeke og Flora gjennomført  – 6,11 km på 1 time 7 min, snittfart 5,4 km ??❤ Det er 2 min raskere enn i går og 0,01 raskere snittfart ? Koselig morgenstund.

Morgentur onsdag

Viktig å huske ?

Torsdag 02.01.17

I dag ble det ikke gåtur på morgenen, Vibeke kunne ikke. Så da var det opp på Sven  i 1 time ? Og som min mann sa “Du er klar over at du blir svett av dette “, noe som stemte ja ? Det ble 20 km ?

Satt på sykkelen med FB og mail, så tiden går fort. Og fikk også søkt om refusjon av taxi jeg måtte ta søndag grunnet signalfeil, på Ruter ?

50 tåhev sammen med frokost.

Etter jobb hentet jeg mitt og Ninas startnummer i WinterRun  – gleder meg til lørdag ❤

startnummer

 
Fredag 03.02.17

Glatt og isete ute, så morgentur ble sykkeltur på Sven ? Hadde planer om 1 time i dag også, men det var så godt å sove litt til, så 30 min ble det  – 9,3 km   ?

Lørdag 04.02.17

WINTERRUN  – DEN STORE DAGEN ER KOMMET  – 10 km i Oslos gater sammen med flotte FemiRun damer og  veldig mange andre ??❤??

Klar for løp

Vi startet sammen jeg og Nina, med jogging. Men Nina var uheldig og datt, så jeg fortsatte. Jogget en del på første runde , men måtte gå etterhvert. Det gjorde vondt i begge hæler.

MEN JEG GA MEG IKKE  – gikk stort sett hele siste runden. Helt alene og sist  i mål på 1 time 33 min ?? Litt skuffet over at jeg ikke kunne jogge mer, MEN fullførte ❤

 

 

Cathrine 

 

 

 

FemiRUN

FemiROMA til FemiRUN – Boken med treningsprogram, inspirasjon og motivasjon: Link – Kjøpe boken        Se filmen