Da jeg kom hjem trente jeg leggene og «muskelkorsettet», som jeg gjør hver eneste dag.

Lørdag, en dag å sove litt lenger, men deilig å komme seg ut på en morgentur.

Morgenturen ble min lille runde på 3 kilometer, ikke i stor fart.   Flora hund skule tisse på hvert hjørne, stolpe og postkasse.

Da jeg kom hjem trente jeg leggene og  «muskelkorsettet», som jeg gjør hver eneste dag. Om sommeren er det greit å ta en del trening ute, men i dag ble det på stuegulvet. Bildene som du ser er fra i sommer og med i boken FemiROMA til FemiRUN.

Min kropp har et «lett» nedslitt skjellet / ryggrad.  Jeg investere i å jobbe med enkle øvelser hver dag for å forebygge skiveforskyvninger ol.

 

 

Et sterkt «muskelkorsett» hjelper meg i hverdagen, det holder min slitte rygger på «plass» og gir meg mulighet til å leve det aktive liv jeg ønsker.

Buk – rygg – bekken

http://www.olympiatoppen.no/fagomraader/trening/basistrening/styrke/grunnovelserbukryggbekken/page118.html

Buk – rygg – bekken, kan du i «starten» trene hver dag.

Håper du har fått noen gode tips. Bruk tid til å prøve deg frem.

I morgen en ny øvelse .

 

Er du i Oslo, så kanskje vi møtes på arrangementet WINTERRUN.

I morgen er du velkommen til FemiRUNs vandring, vi møtes kl 10 00, ved Grorud T banestasjon.

 

Ønsker deg en vakker og aktiv lørdag!

Vibeke

FemiROMA til FemiRUN – Boken med treningsprogram, inspirasjon og motivasjon: Link – Kjøpe boken        Se filmen

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *